in

Göbek Eritme ve Bel İnceltme Egzersizi Nasıl Yapılır

Göbek Eritme ve Bel İnceltme Egzersizi Nasıl Yapılır?
Göbek ve bel; biz Türk kadınlarının vücudumuzda çoğunlukla beğenmediğimiz iki bölge. Belimiz her zaman olması gerektiğinden daha kalın, göbeğimiz olması gerektiğinden çok daha büyüktür.
Bu nedenle çoğu zaman çok beğendiğimiz bir elbiseyi üzerimize denedikten sonra onu giyinip insan içine çıkmayı başka bahara erteleriz. Bunun üzerine sıkı bir diyete başlarız fakat büyük ihtimalle istediğimiz neticeyi yine elde edemeyiz. Çünkü bir eksiğimiz vardır; spor! Hareketsiz diyet asla mükemmel sonuç vermez. Her zaman için onu sporla desteklemeniz gerekir. Eğer gerçek göbek eritme ve bel inceltme hareketleriyle tanışmak istiyorsanız aşağıdaki önerileri hemen okuyun.

Bel Yanlarını Eritme Ve İnceltme Hareketleri
Kadınlarda, en dar noktalardan ölçülecek şekilde bel çevresi ölçüleri normal, riskli ve yüksek riskli olmak üzere üç sınıfa ayrılır.
• Normal: 60 – 79 cm
• Riskli: 80 – 87 cm
• Yüksek riskli: 88 cm ve üzeri.

Eğer riskli veya yüksek riskli gruba giriyorsanız bu hareketler tam size göre.

– Sırt üstü yere yatarak bir ayağınızı diğer dizinizin üzerine atın.
– Karnınızı sıkın ve eğer karnınızın arka tarafında boşluk varsa belinizi o tarafa doğru ittirerek oradaki boşluğu kapatın
– Gövdenizin üst kısmını kaldırarak sol dirseğinizi sağ dizinize değdirmeye çalışın. Bu hareketi yaparken karnınız kasılır ve zaten bizim ihtiyacımız olan da bu kasılma.
– Kalkarken mutlaka nefes verin.
– Bu hareketi 8 kere tekrar edin.

Göbek Eritme Egzersizleri
Şınav Hareketi; klasik şınav pozisyonu alın ve bacaklarınızı hiç hareket ettirmeden ellerinizin üzerinde ilerlemeye çalışın. Dayanabildiğiniz yere kadar bu şekilde öne ve arkaya doğru ilerleyin. Bu hareket sadece göbek bölgenizi değil tüm bedeninizi çalıştırır; göbek sıkılaştırmaya da yardımcı olur.
Yan Plank; yere yan uzanın. Sol kolunuzu kalçanızın üzerine koyun. Omzunuz ile bacaklarınız aynı hizada olsun. Sağ kolunuzdan destek alarak vücudunuzu hafifçe yukarıya doğru kaldırın. Yarım dakika kadar bu pozisyonda kalmaya çalışın.
Bundan sonra aynı uygulamayı bu kez sol kolunuzdan destek alacak şekilde, öbür tarafa doğru uygulayın. Bu hareketle vücudunuzu dengede tutmak için karnınızı çalıştırmanız gerekmektedir; bu da göbek yağlarını inceltmenizde size yardımcı olacaktır.
Plankta Çapraz Diz Çekme; ayak uçlarınızın ve ellerinizin üzerine çökerek yerde dümdüz durun. İlk olarak sağ dizinizi sol dirseğinize değdirin. Arkasından ise sol dizinizi sağ dirseğinize değdirin. Bu hareketi arka arkaya hızlıca uygulayın.

Bel ve Göbek İnceltmek İçin
Yukarıda sayılan egzersizleri yaparken aşağıda sıraladığımız hususlara da dikkat etmeniz gerekmektedir.
– Şeker ve şekerli gıdalardan bütünüyle uzak durun
– Eğer kilo da vermek istiyorsanız o zaman diyetinize protein ekleyin. Protein kilo vermenize yardımcı olacak, ayrıca verdiğiniz kiloları geri almamanız için de size destek olacaktır.
– Karbonhidrat alımınızı elinizden geldiğince azaltın.
– Bitkilerde bulunan diyet lifi içeren gıdaları tüketin.
– Bu beslenme biçimini ve egzersiz programını bir hayat biçimi olarak benimseyip uygulayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir